2013年10月12日星期六

Sheldon第一次K1面試@啟思

 
 
 
 
 
5/10/2013(星期六)
 
今朝Sheldon竟然瞓到10點先起身,
太好了! 諗住瞓夠了的Sheldoninterview都無易扭計吖!
Sheldon今日係in 11:30
我地11點左右就到達了~
Sheldon適應吓環境先~
但係我嘅計劃係錯晒,
因為Sheldon當日好熱好晒曬,
玩了15mins已經好似有隻雀仔跌落水咁濕晒~
仲有軼賢家姐話好想陪細佬去interview,
 
 
 


點知只可以1位陪同~
因為家姐2010年都未係咁形式,
當時都係爸爸媽媽一齊入學校,
in嘅時候就1位陪同~
所以咪比家姐一齊去,
點知無得入學校
結果家姐想陪細佬in~
細佬就要搵家姐同爸爸
 
 

 
 
等咗2-3個小朋友in緊的時候
Sheldon已經叫住要走~
極力搵d佢有興趣的玩具吸引佢.~
結果玩晒四張檯嘅玩具都未到佢in,
我心諗c火喇! 都唔知點好~
唯有帶佢玩 玩具廚房喇
咁先唔叫要走~
 
 
 
 
玩具廚房玩得好開心的時候就輪到佢in!
老師:問佢, 邊個到您嚟ge?
S : 佢話浚賢~
老師: 再問
S : 佢都係答浚賢~ (滴汗中) 唔知以為佢背答案吖!哈哈
老師 : 您的眼睛係邊道?
S : 只係眨眨眼就算~
老師 : 您用手指指吓媽媽眼睛係邊~
S : 老師問咗幾次都唔肯指 (已經走埋嚟要我抱想走)
老師之後問咗佢幾隻顏色

同要佢妁將D積木砌高~ Sheldon都有做到~
跟住老師話砌積木要點呢?
要唔要執返好呢浚賢? (諗住佢唔會執喇!)
總果又肯執好晒喎~
 
 
 
不過之後老師攞隻布偶公仔出嚟同佢玩, 佢就好驚喇!
仲要離開埋個坐位~ 走咗去再玩玩具廚房~
不過老師好好,跟埋Sheldon去咗玩玩具廚房同佢繼續問問題!!!
之後又多一名男仔in緊嘅時候走咗埋嚟玩~

不過都in到將近尾聲喇!
總括嚟講sheldonin得麻麻地~
不過我都有心理準備~
我係當同佢practice~
等佢in多一兩次時無咁驚喇!
始終都係第一間in, 都無比壓力大家~
我依家要求好低
佢唔喊我都當佢in得成功!


3 則留言:

  1. 去到咁遠IN 啓思??唔係讀返家姐果間咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 家姐果間都有報, 都要有多一兩間做準備~

      刪除
  2. 終止見到你個BLOG喇!!
    BTW, 我都覺得唔喊已經係成功!! 加油呀MAMA!

    回覆刪除