2009年7月12日星期日

軼賢小主17個月大喇!學習進度表

 

12/7/2009(星期日)
同大家匯報吓軼賢小主嘅
學習同成長情況先
身高:真係吾知。
著衫90 size




體重方面:無乜重過
廿四磅左右
日日食咁多野都無重過?
有無攪錯呀!!!!!



學講野情況:進展良好
起碼識叫晒爺爺、嫲嫲、媽媽、
爸爸、伯伯、婆婆、波波(屋企隻貓咪)、姨姨



鍾意嘅食物  :
都係最鍾意食菜菜、白飯、麵包包
生果(香蕉)
飲品,鍾意飲湯 、清水 &
開奶茶,一口氣啜晒成杯開奶茶都好似唔夠咁



近期最鍾意食ice cream & 雪條
比過一次佢食就唔得了喇
每晚都要拖我地去開雪櫃,
唔係食ice cream就要食雪條



小朋友真係"為食"起嚟真係叫佢做咩都識
好似噖晚拖嫲嫲去開雪櫃攞雪條食
叫佢叫晒爺爺、嫲嫲、媽媽、爸爸、
伯伯&婆婆都無問題
有片睇,因為有得食,
叫佢重複咁叫
所以比我影到

 

出牙情況:無乜進展
都係上門牙四隻,下門牙2隻半
上面四隻出多咗少少


 

瞓覺情況: 好明顯係瞓少咗
上午原本可以瞓到兩個鐘減到瞓個零鐘就醒
下午原本可以瞓到2-3個鐘減到都係瞓一個鐘咗右就醒
夜晚10:30瞓到朝早7:30
夜晚之前飲完奶奶就可以自己入睡,
近排飲完奶奶比埋奶咀加埋毛巾都好耐先瞓著
有時仲要我抱住瞓著先放落床
當然瞓著後都一定要媽咪陪瞓喇!



睇電視情況:
呢期,睇多左好多電視
軼賢小主係廣告迷,
近期至愛
吉百利朱古力廣告
(有兩個小朋友嗰個呢)
每次睇到都會點晒頭同係咁戚眉戚眼
真係比佢笑C! 哈哈!
第二至愛
米奇卡通 “M I C K E Y  M O U S E  CLUB  HOUSE”
每朝返工前拖我去computer 前要我開比佢睇。



表達方面:識d乜?
識得表達好多野
想去街,自己拿對鞋去著
要睇電視比個搖控我地開,
要訓覺,自己攞毛巾同行去自己張床仔道
想飲水,喺街上指住自己個走佬袋叫我地攞比佢飲
想食野又係指住要食物要我地比佢食
吾明會點?冇乜野嘅!會耍手擰頭同會喊之嘛!
最近有樣幾唔好嘅習慣,
就係一唔鍾意或佢要嘅野唔比佢就會發難同發皮四。



玩野情況:
好似無乜特別鍾意玩
全部玩幾分鐘就吾玩
近排愛上彈琴
可能係因為屋企無琴,
所以每次有得玩都好興奮。
送上彈琴video比大家!



軼賢小主17個月大嘅的情況報告完畢!
 
 


  • AS AS
    • AS
    • 2009年7月15日上午10:37
    so qq girl, very lovly!!
    • Emily Emily

沒有留言:

發佈留言