2009年7月23日星期四

好味推介




er45.gif

18/7/2009(星期六)
 
今日放咗工去咗Causeway Bay
Kei細妹食晏,

 
我地去咗金百利樓上鋪食set Lunch,
 點解會推介呢間餐廳,
 

 
因為真係好食又抵食,
食物水準好之餘waitress服務態度又唔差,
講到呢度,
大家睇吓呢間餐廳嘅格局
$100以上
set餐大家都會幫襯喇?係咪?
 

 
先介紹餐湯先
粟米忌廉湯仲有麵包
 

 
軼賢媽order嘅主菜
墨魚麵with玉腸& tuna fish
 

 
本來我好怕"黑ma ma"嘅墨魚麵
因為Kei細妹食過推介比我所以先order
又真係幾好味喎
 
 

Kei細妹就
Order咗燒咸豬手併白飯
我都有試咸豬手幾好味呀!
 

 
之後仲有甜品
雖然只係椰汁紅豆糕
當然仲有drink
 

 
係喎仲未開估幾錢個set
軼賢媽嗰set都只不過係$40
Kei細妹嗰set都係$58
雖然有加一,但係又有返個九折喎!
兩個人加埋都唔駛$100
係唔係好抵呢!
 
係咁貴租金嘅情況下,係金百利租鋪,
租金加裝修同請waitress仲有食物嘅成本,
大家話佢點生存吖!
 
所以我同Kei細妹講
咁抵食嘅餐廳
真係要有時間就食多幾次呀!
如果唔係租約期滿唔關門先出奇呀!
哈哈!
 
 
  •  

沒有留言:

發佈留言