2009年7月8日星期三

Holiday-day 2@bebe爸爸也放假

30/6/2009(星期二)
今日bebe爸爸都放假,
一早起身軼賢小主飲完奶奶,
見天氣咁好更係一齊出去食早餐喇!

 
但係世事邊有咁完美吖!
到好天唔落雨,就熱到飛起
 

 
所以連遊樂場都唔想去,
怕中暑呀!
 

 
唯有行商場,
軼賢媽&bebe爸爸第一次同
軼賢小主去冒險樂園
 

 
比佢坐吓車仔
 

 
但係好似無咩興趣咁喎!
 

 
無興趣就最好喇!
 

 
最怕軼賢小主有興趣
成日要我地帶佢嚟玩我仲驚呀!
 

 
午餐出咗新城市廣場
 



 
喺大堂等爺爺落嚟一齊搭車
 

 
女仔人家幾無儀態
 

 
好少有竟然要等TAXI,
唔搭果時就的士等人
 
 

 
囡囡,唔著白色都唔覺您曬黑咗咁多
 

 
是日午餐PIZZI HUT
 

 
軼賢媽今日真係水為財呀,
 
食一餐飯才不過一個鐘
 
比人整濕身兩次,
 
第一次
 
一坐底爺爺要抱軼賢小主
 
倒潟水,
 

 
第二次係軼賢小主話
要自己飲水水(其實係玩水)
又嚟一次
又係我中
六合彩又唔見我中
此地都係不宜我久留,
唯有走吧喇!
 




 
之後同咗軼賢小主去反斗城,
 
同小朋友遊反斗城係炎夏其中一個好去處,
 

 
軼賢小主自從識行都係第一次去反斗城
 

 
 
去到由坐反斗城嘅車車,
 

坐坐吓都係情願落地周圍玩,
 

 

睇吓呢樣睇吓果樣。
 

 
喺反斗城咁多玩具唔好,
 
竟然最有興趣係見到d雨傘,
 

 
阿囡真係估您唔到呀!
 

 

商場有promotion係呢隻Husky狗狗,
好靚呀!
 

 
快快叫bebe爸爸同我地影張相先!
 

 
再嚟一張一家三口合照!
 

 
行完一輪又坐低飲杯野先!
 

 
軼賢小主都有自備飲品,
 
就係清純嘅~水水!
 

 
仲有餅餅食
 

 
返到屋企軼賢小主巳經好攰喇!
 

 
懶洋洋咁瞓喺sofa休息!
 

 
好攰好充實的一天!
 
 


  • wetwet54 wetwet54
    冒險樂園同玩具反斗城去得多係好危險架!!  ( 個荷包 )  
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2009年7月18日上午10:24
      係呀!我都知, 好在家陣未識要我買玩具!

沒有留言:

發佈留言