2009年8月12日星期三

下水禮後記

9/8/2009(星期日)
 
游完水上返Sandy姨屋企,
諗住軼賢小主去游水咁攰
會飲完奶奶瞓一陣喇
誰不知飲完奶奶嘅小主好似軼賢媽飲完奶茶咁

成個精神晒,仲同wing wing表姐一齊
mickey mouse club houe

見您咁精神等小主自己行去隔離商場食晚餐

 
wing wing表姐好有大姐姐風範


叫佢拖實軼賢表妹,

就真係拖到實無放過手

小主淨係比wing wing表姐同媽咪拖住

今晚大家都肚餓6:30pm就開飯喇
是日晚餐~Spaghetti House意粉屋
諗住早d食無咁多人
點知早d都一樣係咁
好在有book6:30pm巳經坐滿人喇!
意粉意價錢就貴咗好多
但水準就越來越差
呢樣都唔係最重要
最重要就係喺意粉屋
bebe爸爸仲拎過個電話出嚟
返到屋企就發現唔見咗個mobile phone喇
一定係留咗在意粉屋喇!
bebe爸爸立即callSpaghetti House
bebe爸爸話個職員只係喺咁意問吓有無人執到電話呀???
個答案當然係話無執到喇!
之後軼賢媽唔憤氣,
再打去Spaghetti HouseManager
再講一次詳細少少嘅情況比Manager
例如話我地幾點Book位、坐邊度呀
Manager又係照舊 [好行]
咁問一次
有無人執到電話喎???
但竟然我喺電話中聽到有個
waitress話:唔係嗎?又打嚟!
聽到呢一句,我即刻[火都嚟埋]!
軼賢媽即時炳個Manager
我話唔見電話緊係慌喇!
電話入面有咁多資料
緊張打嚟問多一次係好正常呀!
因為你地連我地坐邊都無問呀?
唔駛話我又打嚟吓話!!!!
我心諗個mobile都無更嫁喇!
因為巳經off咗巳飛去留言信箱。
雖然個mobile用咗一年多
但係成HK$3,800買
入面仲有好多軼賢小主newborn's相片同資料
咁無晒就真係好嬲囉
仲要比錢買過新電話
真黑仔!!!!!!!
好唔開心呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  • C.K.
    C.K.
    • C.K.
    • 2009年8月12日下午12:21
    O...lost a mobile.....都唔知幾時取了mobile出來......! 吃飯時接過了電話咩, ...慘, 冇晒D photos在 fans 電話...Peggy
    • Emily
      Emily
      • Emily
      • 2009年8月13日下午1:44
      係呀!到家陣都無call,一定無硬喇!

沒有留言:

發佈留言