2009年8月20日星期四

厭食?偏食?無心機食?

最近有樣嘢
會令好多做父母都會好優心嘅事情
出現咗喺我身上!
係咩嘢!
 

 

咪係軼賢小主唔想食嘢囉!
小主呢排巳經唔肯再食粥粥喇,咁咪諗住比飯佢食囉
由上星期六開始轉咗白飯+餸餵小主
 

 

起初嗰幾啖都肯食,之後就真係餵到軼賢媽出煙呀
一羹飯餵咗好多次都餵唔到入口,不突止。。。
仲要一手掃開您,少姐呀!!!!!!
比您一掃後,軼賢媽成塊面&地下都係飯喇
! 話比自己聽要有耐性,
忍忍忍。。。
 


 
我一路餵......佢一路掃.......
如是者就係喺大家都好痛苦嘅情況下完成一餐飯,
仲要係天一半地一半,
軼賢小主都唔知食唔食到10啖飯落肚
咁點算好呢!

 

new born至今。。。
餵軼賢小主食嘢從來都係無難度嫁!
真係估唔到唔想食嘢會發生在軼賢小主身上!!!!
健康院姑娘仲話要軼賢小主飲少一餐奶



軼賢媽&奶奶為呢件事都好頭痛呀???
唔知大家有咩辦法可以幫吓軼賢媽呢!!!


 




  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    手掃開您<<<<喺好耐好耐之前, 小澄公主已經係咁做, 幸好每當播音樂的dvd或比佢睇baby tv 台時, 佢會掛住望電視食哂成碗飯; 如佢唔like 個節目, 又會大叫要轉台, 轉到滿意為止佢就會笑笑口對住你張開口~~不過每..
    手掃開您<<<<喺好耐好耐之前, 小澄公主已經係咁做, 幸好每當播音樂的dvd或比佢睇baby tv 台時, 佢會掛住望電視食哂成碗飯; 如佢唔like 個節目, 又會大叫要轉台, 轉到滿意為止佢就會笑笑口對住你張開口~~不過每餐一開始我都要子澄學自己用匙食
    可能由細到大子澄都要哄哄下才食哂所有野, 所以我都慣了!! 
    一早叫你改兩餐奶架啦, haha, 你仲話我點解可以減得兩餐 (不過d老人家又叫餵多d好, 餵多d有營養; 我覺得只要你認為舒服就係做啦, 軼賢媽媽!!  太多人有太多不同的意見, 你一下子要軼賢改飯又改兩餐奶, 佢都要適應啦~~不如你先改兩餐奶+爛飯粥, 等佢飽肚得唻又慢慢適應爛飯粥先, 大概半個月左右再改兩餐奶; 同埋比生果汁佢飲改左其中一餐奶)

沒有留言:

發佈留言