2009年8月18日星期二

健康院@一歲半打針&評估

14/8/2009(星期五)
今日同軼賢小主去健康院
叫埋嫲嫲同Lulu anut陪軼賢媽一齊同軼賢小主去健康院

打針同見姑娘做評估
約咗9:30am,我地早咗少少9:15am到達,
今次軼賢小主同以往幾次去健康院有好大分別
因為之前去健康院時未識行,

今次識行就四圍八掛同四圍行,
間間房都想入去
BB喊,就去吓人地
今日都幾多人,不過等咗5分鐘左右就有得磅豬仔
今次大個女喇吾駛再訓低磅,係企起身磅
不過超級唔合作,只係叫佢企上個磅喥都唔肯
平時喺屋企叫佢唔好企上個磅,就啋我都傻
依陣叫您上磅又咁難
又吾肯自己企,放上去又落返嚟
姑娘話叫我地慢慢磅
磅到就話佢知喇

點知!姑娘一另轉背
軼賢媽:e您睇吓咩嚟嘅!
就係咁停咗2
先可以同軼賢磅到幾重
但係都無叫我地度高喎!


 更正軼賢小主一歲半的
體重為 ~~ 11.4 kg,約廿五磅
成長線合晒標準,係中碼B
不過幾多磅都唔緊要 ~~~ 最緊要健康就得啦!

****

磅完豬仔,又要等一輪先有得見姑娘
軼賢小主就不停走來走去
周圍睇吓d BB
一歲半的軼賢小主要做幾樣野作為成長進度的評估
姑娘問軼賢佢識講d
我話爸爸、 媽媽、 爺爺、嫲嫲.........果d囉!
姑娘問~~咁其仔它物件識唔識呀?
貓貓、狗狗、波波、菜菜.......都識講嘅!
姑娘話都識得好多單字同疊字,都好好喎!

姑娘又問~~~軼賢平時在家玩乜玩具?
我真係想話佢鐘意玩
雪櫃、衣櫃、玩拖鞋、玩好多唔係玩具嘅嘢......
不過唔感講,怕比姑娘鬧
咪話玩彈琴、切積木果d囉

識吾識指 鼻?
識,easy!
即場叫軼賢指晒比姑娘睇
問得幾問軼賢小主唔耐煩喇
要拖我出門口(示意要走)
姑娘問軼賢小主食嘢情況?
嫲嫲當然爭住答喇
話早午晚三餐奶
中午同傍晚各一餐粥
即刻比姑娘話點解仲飲三次奶
點解仲食緊粥,唔食飯?
嫲嫲立即唔知點答!
姑娘話知唔知點解出牙出得慢呢?
軼賢媽即時問,有咩問題呀!
係因為軼賢小主食唔夠固體食物?
又無咀嚼食物去幫助牙齒生長喎!
所以依家要轉食飯喇!
唔肯食咁點呀?
姑娘話唔好就晒d小朋友,唔好佢話點就點(我都知???)

姑娘仲叫嫲嫲帶軼賢小主出去行個圈
不過姑娘自己都講
妳都都好難攪,妳唔係自己湊
有老人家湊,一定寵壞小朋友。
見佢講開呢個問題,更係剩機問吓有咩計喇!
點知。。。
姑娘:唔好問我嘢住,一歲半 好鬼多野要講
講到喉都沙埋????
之後再不停講。講。講。
其實姑娘講完一大輪嘢,都好似無乜用嘅!
***

之後出返去等打針
第咗15分鐘左右
到軼賢打針喇
!今次打針就慘喇
一入到打針房
軼賢巳心知不妙
極力掙扎要落地出去
姑娘叫軼賢媽快d夾住佢雙腳&按住佢膀頭
軼賢小主當然知咩事,拚命掙扎
捉住佢唔係問題,
問題係姑娘妳要快手先等得嫁!
一針落,哇一聲之後喊到拆天咁喇
都未見過軼賢小主喊得咁勁嫁!
好淒涼呀
真係越大越怕打針,!
***

本來打完針要等15min先走得
因為軼賢媽仲要趕返公司,
所以待等咗5mins見軼賢小主無乜嘢(只係仲喊緊)
就立即飛的去火車站喇!
軼賢小主喺打的其間都仲喊緊,
仲比的士佬話我地,個BB係唔係肚餓呀???
好鬼瘀呀!


軼賢打完呢支針後
九月仲有一支肺炎連球細菌針要打呀!
到時又要喊餐飽喇!


  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    其實我個人覺得, d 醫院或健康院d 姑娘講的野未必適合小朋友; 基本上, 每個小朋友依家食野都係吞左佢就算, 最多只可以比爛飯bb食 (粥杰d咪係爛飯囉:p), 如比正常大人飯比bb食根本會消化不良, 餵果個又辛苦 (一定..
    其實我個人覺得, d 醫院或健康院d 姑娘講的野未必適合小朋友; 基本上, 每個小朋友依家食野都係吞左佢就算, 最多只可以比爛飯bb食 (粥杰d咪係爛飯囉:p), 如比正常大人飯比bb食根本會消化不良, 餵果個又辛苦 (一定含飯), 所以你唔好太在意姑娘講的野
    子澄依家都係吞左d 爛飯就算 (無咩水出的粥), 佢依家d大牙及犬牙一切過出緊, 我諗唔駛一個月就出哂啦!! 所以我覺得食粥or 飯根本唔關出牙問題:p
     
     
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2009年8月20日下午12:50
      我都同意您嘅講法,但係 軼賢小主要食粥就係稀粥、飯就係大人飯 諗住粥杰 d 當爛飯比佢又唔吃, 食大人飯又食得少少,真係煩 !
  • C.K. C.K.
    • C.K.
    • 2009年8月19日上午2:57
    ...應該多人合力才制服小主比姑娘打針, 佢say no 時動作好快. 大戰一場, ._.'|  Peggy
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2009年8月20日下午12:49
      姑娘打針快手 d 好過!

沒有留言:

發佈留言