2009年12月18日星期五

表叔請食飯

星期六有飯局
今晚表叔請我地一家入大埔食飯
因為be爸架車只可以坐5個人
所以無同LuLu Aunt去,無Aunt照顧軼賢小主

唯有等軼賢媽睇住喇!
等我食少d當減肥囉!哈哈!

不過是晚軼賢小主極之唔合作,

用咗好多方法都留唔到佢坐喺坐位

又唔肯食嘢,

我估係軼賢小主怕勿生人,
因為同檯有好多人係軼賢小主唔識嫁!
近來乜都驚驚 ~~~~

好在上半場有爺爺幫帶軼賢小主出去行商場,
但下半場又唔跟爺爺喇!

要拖軼賢媽出去商場逛。

一出酒樓就開心晒!

坐喺酒樓門外扮等位。。。

第一次肯自己企聖誕樹前留影

不過影影吓又驚驚青青跑返媽咪道
想同囡囡玩自拍~~唔成功!

哩張好少少

近排對哩類入錢機。好有興趣。

不過軼賢媽係唔會入錢嫁。


知無?

好在軼賢表叔嘅外父習慣早睡,
是日晚餐九點幾就完場。

Be爸開車返到屋企都唔駛十點鐘。

如果唔係都唔知要比軼賢小主舞到幾點呀?

多謝軼賢表叔請食飯呀



  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    LULU AUNTIE 唔出街, 佢樂得一個人在家休閒^^
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2009年12月18日上午10:43
      最攪笑係我地 出門口時佢 熨緊恤衫,到我地返到屋企時都仲熨緊喎 ?死未!

沒有留言:

發佈留言